...

Tror fan jag ska göra den här bloggen lite hatisk mot folk, grupper, enstaka personer och sånt allmänt jag inte gillar. Jag menar jag är ju inte känd för att vara snäll, kanske ska gå tillbaka till gamla Anki som screwade sönder mina gamla kompisar och fuckade up folks liv? Nää då jag ska fortsätta vara den ängel jag är, haha ängel vem försöker jag lura. Men tycker bara man ska vara upstraight och få fram innebörden av vad man menar istället för att dra ut på skiten och låtsas som ingenting, vad ska det vara bra för? Jag har ju gjort det så många gånger och vet att det hjälper inte ett skit!

Nej nu ska jag gå och raka av polisongerna jag har sparat (skämt åsido).
Ska ju försöka sluta röka och jag har 2 cigg kvar av mitt förhoppningsvis sista paket ever! Hehe, ska röka den näst sista ciggen nu, adieu mon ami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0