Dore mi ABC!

1 2 3 ABC!


Hejzzan, min namn vara Katarzyna ock kåmma fron Ryssland.

Den här dagen har varit lite småcp, va uppe till typ halv 10 imorse, sov till ca 12.15 då Henke väckte mig och sa; Anki vakna vakna. Och gissa om ja va trött! Låg och dog lite smått i sängen och bönade och bad om att få sova lite till. Tanken med att jag skulle upp 12 var ju för att någon cpkärring skulle köpa min iPhone, men så svarade hon inte på mitt sms, ja menar bruden ringde 12 gånger till mig igår och nu hör hon inte ens av sig.. Skumt. Aja ja ringde iaf upp några TF från Uppsala som var intresserade. Först va det mycket om och men i telefonen och jag förstod inte ett piss av vad killens pappa sa. -host turk host-
Men så bestämde vi att dom skulle komma och kolla på telefonen och vi skulle mötas vid OkQ8 här i Väsby, så kom vi dit, han va jätte skeptisk och sa att den e repig bla bla bla, men klart som fan den e lite repig på baksidan , har någon av er haft en telefon några veckor och den inte blivit ett dugg repig? Aja sen började han  säga att det va repor på displayen men det var det inte. Ursprungspriset var 3500, hade sänkt till 3000 och skrivit klart och tydligt PoK (Prutat och Klart) Prutare kan hålla sig undan. Men eftersom han inte fattade svenska så bra så fattade väl han inte det, även fast jag sa att jag går inte under 3000. Så började han hålla på, "2800, 2800" Så sa jag att NEJ 3000 är priset, så började han tjata om att jag typ skulle se dom resterande 200 kronorna som bensinkostnader men jag menar vafan köp en hemma i Uppsala då, kan ju inte låta oss som säljer grejerna betala bensinen. Sen sa han att vad gör 200 kr? Då tänker man ju att vafan, ja vad gör 200 kr egentligen? Då kan han ju lika gärna ge 3000, puckocp. Sen tackade dom nej, så tog Henke telfonen och ba Tack hej haha så gick vi ^^
Sen hörde jag nån som sa "Hellooo hellooo?" Så då gick vi tillbaka och då ville dom tydligen ha den för 3000, och gissa vad han betalade med, 100-lappar!! Så jag fick stå där och räkna, 1-2-3-4-5-6 bla bla bla 30 hundringar! Jobbig jävel asså!!

Jag och Henke sitter på mitt rum och lyssnar på RIIIISE RISE, pumpa mera jää!!
Ikväll vet jag inte vad det blir, lär väl typ sitta här och dricka bira eller nått, fast ska jag vara ärlig så är jag inte så sugen på att dricka. Men jag kan ju alltid bli hög på Coca cola :P

Har inte så mycket att blogga om mer så ja ska väl säga hejdå och ta en cigg med Henkett och så ska jag berätta för er att jag jobbar imorgon - på lagret! Så ska jobba 18:00-03:00 hehe.

Men nu ni, ha en trevlig lördagskväll för det ska jag ha, heipa!!

Kommentarer
Postat av: henkkk

Kan ju medge att jag trodde dom skulle sno telefonen, jag menar . . hela familjen stod ju runt oss och ville peta å känna. Oacceptabelt!!!

2008-10-04 @ 18:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0