Bloggibloggblogg!!

Ja heeeeej gott folk!! Jo jag e fortfarande uppe jag :P Har röjt med Henke och Johannah hela natten, vi har vart ute och busat och vart på äventyr och så har vi suttit här och spelat "finns i sjön" - GENAST!

Hehe Kris har börjat med att försöka lära sig svenska, duktig du är! Jag har även kommit i underfund med att vissa svenska ord går inte att översätta direkt till engelska, tex ordet "som" - för det kan man ju översätta till "like" och "as".

Ja känner att Henke har kissat alldeles för mycket ikväll och inatt men jag känner också att det är helt acceptabelt. Men ni kan ge er på att han har en randig tröja på sig!

Lite senare idag ska vi åka till stan och sälja min iPhone, jääääs. Då ska jag köpa min ticket, wohoo!!



Ja e ryss!! För ja har en rysk liknanade mössa på mig haha.

Just det, vi stannade vid några killar vid en busshållplats och så frågade jag; "Ursäkta, har ni sett min cykelnyckel, undrar bara om ni har hittat någon?" (Killarna tittar runt på marken en bra stund) Sen säger jag; "Den är röd bara så att ni vet, så om ni hittar den så kan ni väl ringa mig?" Sen tutade och körde vi, vi gjorde faktiskt det.

Sen hittade vi även en övergiven bil, varför hittar jag alltid sånna. Kanske är mitt kall? Att jag ska hitta en bil som jag sedan ska ta och ha som min alldeles egna, för denna va fett fräsch. En Peugeot ^^

Nääääääää fittjävel ja blir fan lack assåååå, Henke vill dampa Delerio Mind, ultimata *****låten, som alltid spelas vid sådana tillfällen!! Ne ja blev intt lack men vafan hejdå för nu ska ja röka en fet jävla cigg!

Hörs senare baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0