ännu en tisdag

Har ju vart bloggtorka igen på min blogg här då, men jag ska försöka bättra mig i swear! Har ju mina perioder då jag bloggar nonstop och så har jag mina torra dagar.

Sitter just nu ute och röker och snackar med Henke på msn, den här dagen har vart ganska soft, sov länge, lyckades till och med försova mig så jag kom en timme sent till jobbet. Men det har vart en lugn dag på jobbet trots att Nadia va sjuk, men det gick ju bra ändå.

Jag har fått för mig att jag ska börja gå till jobbet, men yeah right? Jag tror fan jag ger upp den idén. Ofta jag kommer orka med att gå fram och tillbaka till TNT 6 dagar i veckan. När jag ändå är inne på jobbgenren så kan jag ju dela med mig av att jag blev lite mobbad i söndags när jag jobbade ute på lagret. Stod och kastade paktet med Lillen och Pollo, fyfan va dom va elaka haha dom kastade sina så nära varann att jag inte kunde få upp mina på bandet. Nästa söndag så ska ja fan kasta paketen i skallen på dom :D

Nu funderar jag starkt på att städa mitt rum, orkar inte med att det är stökigt och pappa blir ju lite halvgalen varje gång han kommer ner i rummet.

Vet ni vad?! JAG GÖR DET! Nu!!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0