ååååh :(

Såg bilder nyss på min gamla lägenhet, och kom på att jag saknar den. Saknar den tiden överhuvudtaget. Att bara kunna springa ner till Malin (bodde i porten bredvid), att kunna duscha mitt i natten om jag så ville, att kunna ställa sig och laga mat när man ville, att Henke kom förbi med sitt dammsugarmunstycke och städade hela lägenheten (han är ganska proffsig på att städa haha) och att överhuvudtaget få vara ensam precis när man ville.
Önskar att jag aldrig hamnat i dom här problemen och sålt den :( Trots att den var så liten så älskade jag den, min lilla lägenhet. Jag saknar nästan till och med att grannarna kom över konstant och klagade på att jag spelade för hög musik eller väsnades överhuvudtaget.
Btw, undra om Shakira lever, Malin, Henke och Vicky vet vilken jävel jag menar. Men jag tror allt att Henke blir lite rädd när jag pratar om henne för då får man alltid höra "VA?! Har hon kommit tillbaka?" Hahahaha.

Jag kom på allt det här för att jag är hungrig och kan inte käka för då dampar pappa för han kommer vakna (jag kan inte vara i ett kök utan att tappa något eller gå in i något), annars hade jag nog kunnat ta mig en macka eller 2. Kanske ska försöka trots allt.

Exakt 2 veckor kvar för nu är det fredag den 10/10 :)

Anyway, musen återuppstod och kunde gå på 3 av sina ben så jag släppte ut honom under cykelförrådet så ingen katt kan komma och ta den igen. Tog iofs in Kirre så han ligger hör och sover.

Men som sagt, nu ska jag busa lite i köket, bloggar jag imorrn så lever jag annars har pappa mördat mig för att jag stör i hans skönhetssömn HAHA!

Tjoflopp!!!

Kommentarer
Postat av: henk

HAHAHA!! dammsugarmunstycket liksom :S inte krym. haha.. neeeeej shakiras hips dont lie i malins brevinkast snarast!

2008-10-10 @ 10:52:09
Postat av: Malin

HAHAHAHAHA Shakira ja hatar henne!

Ja saknar också din lägenhet o sitta där mitt i natten vid varsin data o göra kroketter o beasås. och pannkakor haha :D

2008-10-10 @ 13:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0