vad har hänt?

nää ingenting! hehe.

Jaha så var det ju faktiskt fredag, har varit ute och skojat lite med Josse, vi fotade oss själva tillsammans med massor med statyer, hon hjälpte mig upp på en 2 meter hög häst som jag satt på, den var skit blöt så hela arslet frös ihjäl haha!!
Sen så stod jag bredvid någon gubbe vid operan som pekade på mig när jag heilade :$ Var ju bara en skojig grej liksom.

Idag (igår) jobbade jag från 12:00-22:00, och  idag som vanligt.

Ni har väl inte missat att Adam Tensta spelar på fabben ikväll? Haha jag har inte missat det men jag ska fan inte gå, jag ska hem och vila samt sova för på lördag vill jag göra något. Inte för att jag har pengar men ändå! Något kan man väl göra utan att behöva betala för det? Och på söndag så jobbar jag, arbetsnarkoman skulle man nästan kunna kalla mig eller?

Och är det nu så att det bara är hela 38 dagar kvar älskling? =) Japp det är det! Så glad men det är så lång tid kvar, vill ha december nu! Nu nu nu nu!!!

Nej nu ska jag ta en klunk cola och sen kolla på ett Viva la Bam avsnitt och sen somna, får inte glömma att ställa klockan bara!

God natt på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0