trött...

... på allt och alla. Är trött på min fritid, på jobbet, på min familj och på mina vänner... Ja på allt faktiskt! 
Alltså jag menar ju inte att ni är dåliga utan jag känner bara att jag är trött på allt och har kommit till ett stadie där jag faktiskt inte bryr mig längre.

Var på Väsbyhem idag... Nej Angelica du får inte flytta förrän dina betalningsanmärkningar är borta, vad roligt! Jävligt kul, enda chansen jag har är att köpa en lägenhet igen men då måste jag ha borgenär för lån vilket jag aldrig kommer få, min pappa är nog inte så sugen på det. Fitt lån, fitt fakturor och slutligen äckel idiot hor fitt kuk angelica. Tack där fick jag men det kändes inte så mycket bättre.

Är så hungrig just nu att jag skulle kunna hoppa från en bro för att bli av med lidandet.

Nu ska jag sova bort dom här hemska tankarna, god natt!



bög fredag btw!


Kommentarer
Postat av: henke

the aids syndrome of the day?

jag kände samma sak idag, trött på allt. känner det samma fortfarande. ska vi bli amerikaner?

2008-11-22 @ 02:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0