this is not the day

Jag är trött på den här dagen redan, och jag vaknade för någon timme sen? Vad är det för fel? Jag ska gå till ICA och köpa godis och dränka mina sorger i det hehe. Kanske får en fin sockerkick som gör mig lite glad igen, annars får jag bara vänta tills imorgon för då är nog mitt humör bättre. På tal om imorgon, jag tog ledigt så jag är helt jobb fri tills på måndag =)

Fick en plötslig känsla igen av att lägga ner bloggen, men då kommer jag ångra mig... I know it! Så jag hoppar nog det för tillfället tror jag, är väl egentligen mest bara snack från min sida ändå.

Näää sockerkicken ropar så jag måste nog gå till affären nu, i kylan och snön, vinterskorna, halsduk, vantar och kanske en mössa på! Sen jävlar ska jag sätta på mig mysbyxorna och en skön tröja och kolla klart på Pirates of the caribbean 3!!

Kommentarer
Postat av: mickis

Ha en trevlig kväll! :)

2008-11-22 @ 20:38:57
URL: http://pinkpillow.blogg.se/
Postat av: KIM

Jag hälsar krabi från dig Anki!<3

2008-11-23 @ 15:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0