Söndag 16/11-08

Dag, datum, månad och år får bli dom nya rubrikerna här i bloggen känner jag.
Satt och snackade med baby på msn nyss, då var jag skit trött och han med så han gick och la sig den lille söta saken. Men nu snackar jag med Malin (Barenika) på msn så jag vart pigg, haha hon tyckte inte att jag lät som mig själv



Malin - Älskar dig säger: me va e deet mee deeeeeeej?
aNKI! Jag e inte sjuk, neee jag e bara svensk säger: vaa?
Malin - Älskar dig säger: jaa
Malin - Älskar dig säger: du e inte anki lixom

Förstår inte riktigt varför, trodde hon var hög på sömnpiller först men nej det var hon inte.

Idag har jag lärt Kris ett nytt svenskt ord, eller är det verkligen ett ord?
"CP" fick han i alla fall lära sig vad det betydde, vi börjar så klart men alla svordomar då dom är viktigast i detta otrevliga land.

Nu känner jag att det är dags att baaaarkeeeeraaa en banbizza i micron eller vad sägs? Gud det får mig att tänka på min underbara lilla 1:a jag hade på Herrgårdsvägen 31 2tr, 194 78 Upplands Väsby, fan ser ni jag kommer fortfarande ihåg adressen!

Nej ni alla retards, nytt blogginlägg nästa gång, kan inte berätta när det är men kanske imorgon eller på måndag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh kisses i nattas riffråååå

2008-11-16 @ 15:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0