slitet

Jag antar att normala människor som börjar kl 05:00 på morgonen går och lägger sig på kvällen, men inte jag. Skulle jag gått och lagt mig igår kväll så skulle jag inte ha orkat upp nu om en halvtimme. Så jag kör på den här stanna uppe hela natten grejen. Har ju funkat bra hittills hehe. Jobbar dubbelpass idag då först på lagret 05:00 - 10:00, sen hem och sova fram tills 15:30. Och sedan klockan 16:00 - cirka 21:30 jobbar jag på kontoret, det har blivit lite roligare där nu när jag får lära mig mera saker, folk kanske inte tror det här om mig för jag är en sån lat människa men jag älskar att lära mig nya saker, kunskap är makt för er som inte visste det.

Hitler hade mycket kunskap (men också mänga män bakom sig) vilket gjorde att han hade sån jävla makt över så många människor. Tänk att en människa kan åstakomma en sån stor grej. Okej nu är jag inget fan till Hitler men han har en smart människa, och med ett gott inre hade han säkert kunnat hjälpa mänskligheten väldigt mycket, för hjärna - det hade han! Och nej!! Jag vill inte bli som Hitler!

Jag bord berätta om lördagen, vilket jag inte kommer ihåg så mycket av men jag ska försöka mig på en kort sammanfattning!
Jag tar det från början till slut.

Henke och jag skulle åka och hämta pappa och Arja vid Edsbacka krog, kom så långt som till Infra City när bilen börja krångla, hela skiten började skaka och hålla på, ni vet när luften liksom vobblar? Så vi stannade vid breddenvägens busshållplats och kollade så alla dörrar var stängda samt fönstren. Sen fortsatte vi ut på motorvägen, efter inte så lång tid så händer det igen, fast mycket grövre och jag bestämde mig för att nej, vi ska inte köra av vägen eller krocka på grund av att Mercedes suger hästkuk. Så vi åkte in på väggrenen, satte på varningsblinkers och Henke sprang iväg och satte upp en triangel. Sen kollade vi så att det inte var punka eller att något däck satt löst, Henke tyckte det luktade bränt (jag också, men det var han som upptäckte det). I alla fall, inget satt löst så jag ringde min brorsa som kom och sparkade lite på bilen och kollade också så att inget satt löst. Sen bestämde vi att han skulle köra bort den från motorvägen. Då kom polisen precis när jag hade vart och hämtat varningstriangeln, och så sa dom, nee vi stannade här för att vi tycker att ni syns väldigt dåligt. E han puckad eller? Där står jag med en varningstriangel och hade precis kommit springande från andra hållet... Pucko!! Sen att dom inte ens orkade gå ur bilen är ju bara ett bevis på att dom var otrevliga som fan.
Jaja bilhistorien slutade bra, hjulen var endast obalanserade.

Sen drog jag och Henke hem till mitt rum och började supa, han kom på en ny shot - Arabisk matta, det är en blandning mellan Minttu Black och Seaman's shot, smakar mindre bra. Seaman's shot + cola var ju lite bättre dock. Jag vart skitfull och det vart nog Henke också, jag vet inte riktigt hur vi fördrev tiden(?) Var jag verkligen så full Henke att jag inte ens kommer ihåg vad vi gjorde? :S Hahaha jaja vinglig var jag i alla fall.
Sedan skulle jag gå med Henke till busshållplatsen för jag gjorde klart för mig att längre än så följde jag honom inte haha. Då hittade jag en tjej på vägen som jag började jaga, Henke sa att jag skulle provocera henne så vi skulle börja slåss HAHAHAHA, ja men sen försvann hon ju tydligen. Hon sprang väl när hon gått runt hörnet eller något, kanske var lika bra, hade ju kunnat slutat dåligt för både henne och mig.

Natten slutade i alla fall med att jag somnade på mitt golv och vaknade upp med jätte ont i ryggen och var bakis som fan.
Och så skulle jag ju jobba så klart, och tror ni inte att svett Micke jobbade? Jooo!! Det är en kille på lagret som luktar svett från sekunden han kommer till jobbet till kvarten efter han går från jobbet, spydde en gång på grund av hans ljuva doft (usch). Ska köpa en deodorant samt parfym till honom och skriva ett litet kort och lägga utanför hans skåp för no way att jag säger face to face att han luktar apbajs. Får bli en anonym lapp och sen är det bara att hoppas att han använder både deo och parfym på söndagar.

Men nu ska jag börja göra mig klar inför jobbet, plus att jag ska skicka typ 20 tomma sms till Kris, jag är så elak ibland =D

Faaaan nu såg jag att svett Micke jobbar nu på morgonen, snälla snälla du där uppe (inte gud för honom tror jag inte på), säg att jag inte ska vara i närheten av honom idag. jag gör vad som helst!

Nej vafan nu drar jag då.

Vart ett långt inlägg, inte heller så intressant men något att läsa i alla fall.

God morgon på er haha =)
Love Anki ^^

Kommentarer
Postat av: henkk

haha alldeles för vild natt med andra ord!

2008-11-11 @ 11:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0