rygg och nackbesvär

Jaa då sitter man här igen, har inte hunnit blogga då mina dagar har sett ut precis exakt såhär: 05:00-09:30(ca) JOBBA, 10:00-15:45 SOVA, 16:00-22:00 JOBBA, 01:00-04:30 SOVA.

Japp det är exakt så mina dagar ser ut.
Orkar inte skriva mycket just nu ville väl bara säga att jag lever eller något om det är någon som bryr sig hehe.

Ska ta en cigg nu och sen lägga mig i sängen med min onda nacke och rygg och försöka sova, måste bara berätta också, ni vet han på lagret som jag har berättat om som luktar svett? Han ska jobba inne på kontoret imorgon och på fredag :( Fan jag klarar inte av hans lukt, är det kasst så drar jag fan hem från jobbet... Eller så får jag helt enkelt ta och berätta för honom att han luktar svett som in i helvete.

Nää Cheers och cigg nu, cheers bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0