Måndag 17/11-08 - UNDER CONSTRUCTION!

Ja det tog vi på engelska.

Nej men som ni ser här är min blogg största kaoset. Ska väl förmodligen fixas till idag (lite senare på dagen).
Måste åka till Connect också idag och fixa med lite grejer åt min kära, nu ska jag inte säga man för det hade tydligen översatts till "husband" som i att vara gift förra gången, så jag hoppar den biten då tanken av att gifta sig inte känns särskillt aktuell än på några år =P

Nu ska jag ta och hålla Malin sällskap över msn tills hon ska till Workcenter, sedan ska jag hoppa i säng och sussa kudde, mysigt.

Hej Svej!

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Hoppas du får en bra dag idag! Jag tänkte bara fråga vad brukar du göra för att lyxa till vardagen lite extra??

2008-11-17 @ 07:33:32
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0