Lördag 15/11-08

Ja, vad gör man på en sådan? Jag har så äckligt tråkigt, skulle behöva inkassera en miljon så jag hade råd att göra något, nu kommer fantasierna om vad fan man skulle göra om man fick en mijon. För mig känns det faktiskt inte som så mycket pengar, först är man miljonär sen om du handlar en ynka tändare så är du inte miljonär längre... Kasst, nej jag tror jag skulle behöva vinna ett par miljoner i alla fall. Men skulle jag få en miljon in på kontot nu skulle jag fan boka en biljett direkt till Cypern!!

Men min nuvarande lördags syssla är att äta godis och dricka cola, på grund av min ekonomi hade jag bara råd med en 100gr chokladkaka och en 0,5 liters cola som ni ser här nedan.



Och jag har ju självklart ätit och druckit upp nästan allt redan haha.

Nu har jag en längtan efter att få titta på mina gamla bilder som jag hade på min dator som blev stulen så jag ska experimentera lite med systemåterställningen på datorn och kolla om jag kan få fram något, det värsta som kan hända är ju att skiten dör och aldrig vaknar upp men då har jag ju i alla fall en andlening att kasta ut den här gamla skit datorn, har ju en laptop också liksom (som för den dele också suger men den är i alla fall snabbare än den här fittan).

Ha en bra lördagskväll då för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0