lite damp

hade jag som ni såg i dom förra inläggen haha, eller ja det var ju då blogg.se som var helt crazy.
Nyss hemkommen från jobbet, sitter och pratar med Johanna på msn, ska väl snart gå och däcka i sängen för jag är sjukt trött. Imorgon har vi möte kl 14:30 så jag måste se till att vara uppe då.
Måste ju faktiskt sola 20 minuter innan jobbet imorgon, så jag vinner den lilla tävlingen Kris och jag har, är ändå väldigt säker på att jag kommer vinna då jag nästan är neger redan nu hehe.

Förresten, har ni provat Coca cola light och mentos tabletter? Blir en fin fontän av det, tror jag ska göra en sån imorgon hehe =)

Men nu orkar jag inte skriva något mer, vill bara säga att jag längtar till december så jävla mycket!

Tid gå snabbt nu!

Kommentarer
Postat av: Daniela

cola light och minttabletter? förklara dig nu..

2008-11-04 @ 01:38:25
URL: http://daanish.blogg.se/
Postat av: Daniela

hahahah, okej =) måste testas

2008-11-04 @ 13:08:23
URL: http://daanish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0