jävla publishme.se !!

500 Internal Server Error


The server encountered an unexpected condition
which prevented it from fulfilling the request.

If you think you've found an error, please let us know.


Yours sincerely,

blogg.se


-----------------------------------------------------------------------------------------

Är ju bara problem med den här sidan, om det är servrarna som segar så kan de väl för fan skaffa bättre samt flera?

Håller just nu på att färga håret, om några minuter ska jag skölja ur färgen, blir en mörkare brun nyans och imorgon ska jag försöka hinna med att göra slingor.
Idag har jag inte gjort någonting, gick upp vid 08:00 för att senare inte göra något alls, åkte till centrum och köpte lite grejer som jag skrev i det tidigare inlägget, åkte sedan hem för att göra ingenting igen. 
Lite senare åkte jag med pappa och Daniel till Sollentuna kyrkogård och tände ett ljus för min älskade och väldigt mycket saknade mamma(1) vid minneslunden och sen åkte vi till Sigtuna kyrkogård och tände ljus för farmor och farfar. Sen åkte vi hem för att äta middag och efter det drog jag och solade lite, fick räcka med 20 minuter, blir ju så jävla varmt i solariet. Får ta och sola lite på måndag också.

Måste bara påpeka att det nya jobbschemat ser jätte bra ut för min del, jag jobbar varje dag och sen så finns det ju ett annat plus med schemat men det tänker jag inte ta upp här. Hoppas det håller sig så bara =)

(1) - Jag saknar dig jätte mycket mamma, skulle göra vad som helst för att du skulle komma tillbaka! Skulle kunna kapa båda benen och båda armarna för dig. Det är så svårt med en vardag utan dig och snart har det gått 8 jävla år. En tonårstjej utan sin mamma, det funkar inte. Klart man blir dum i huvudet som mig... Ska inte sitta och tycka synd om mig för det finns väl faktiskt folk som har det värre, men jag måste erkänna att egentligen så tycker jag jävligt synd om mig själv för att ingen ska behöva gå igenom sina svåraste år utan sin mamma vid sin sida. Och om, nu säger jag om jag får barn (förmodligen inte) så kommer de aldrig heller ha någon mormor, och det är inte mycket jag kommer kunna berätta för dem om min älskade mamma för jag var ju själv ganska liten när cancern slukade henne =(   Usch jag blir tårögd bara av att skriva det här så jag ska nog sluta och gå tillbaka till mitt Kris-kommer-snart-bra-humör istället och lägga sorgen åt sidan på sin vanliga plats, längst bak i skåpet.


Nu ska jag skölja ur färgen och sen lägga mig i sängen, efter att jag har borstat tänderna minst 10 gånger med den nya tandkrämen ja köpte idag, man ska tydligen få vitare tänder efter bara en borstning... Men det var ju skitsnack för jag har redan borstat en gång och inte vart dom vitare för det.

Men nu ska jag ta och runda av här, ha en trevlig lördagskväll för det ska jag försöka ha!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0