hej igen blogg

Haha jag som verkligen tänkte sluta blogga ett tag där :P Men så vart icke fallet.

Jag har nyss kommit underfund med en sak, har räknat ut att sommaren -07 var den bästa sommaren jag någo nsin varit med om, jag tror jag har nämnt det i bloggen tidigare. Men jag var då i Rättvik med Vicky och träffade grymt coola människor, var i Grekland med Malin och gjorde grymt sjuka saker haha (Malin kommer du ihåg att vi försökte ligga i fosterställning på badmadrasserna?) jag gick runt och visade rumpan för halva Korfu och det var allt några italienare som liked it! Haha!! Ca en timme efter vi kom hem från Grekland begav sig jag Vicky och Markus till Danmark och jag och Vicky gled runt i hans Saab 9-3 och spelade Korn - Yall want a single och trodde oss sjukt coola, kommer till och med ihåg killen vid övergångsstället inne i Köpenhamn som rockade med oss haha. Och så träffade vi Anders och Troels där som vi busade med med bilarna :P Sen körde vi hem lite tidigare än Markus för jag var ju tvungen att åka hem och ta mitt körkort HAHAHA! Vi fick nästan soppatorsk på G hem men som tur var hade vi ju en €10 sedel vi kunde tanka med här hemma i Sverige. Sen några dagar senare klarade jag ju körkortet närmare bestämt den 31:a augusti! Får inte glömma bort att vi åt McDonalds VARENDA dag i Danmark också, var stammisar på Köges McDonalds.

Kan nästa sommar bli lika underbar som -07, förutsatt att jag har min man vid min sida förhoppningsvis. Men man kan ha kul i alla fall.

Nu till lite andra grejer, Kim den jäveln ska åka till Thailand :O Till mitt kära Krabi, vilket också för upp lite minnen som när Kim brände sig och jag vart så jävla förbannad för jag hade sagt åt henne att ta på sig tröjan när vi va ute till havs men nej hon ville bli brun haha men hon vart snarare skållad, vad är det du brukade säga Kim, "som en skållad bäver"? I alla fall,jag är sååååå avundsjuk. Jag vill också åka till Thailand, Kris du får äran att ta mig dit tack!! =)

Den här veckan så har jag jobbat 54 timmar vilket ger mig en veckolön på typ 7 laxar i en laxask, och det är väl ganska bra eller? Blir samma nästa vecka också :) När jag jobbade på McDonalds tjänade jag ju typ 7500 om jag jobbade 7h/dag 6ggr/vecka, sög ju stenhårt men TNT you rock!

Nu ska jag sova för jag ska till Solna imorgon och hälsa på på Vickys jobb sen ska vi dra och sola så vi blir lite bruna! Så det så! Hehe.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du glömde skriva att allt det där roliga ledde till att du har en fin liten skuld till Staten idag... :P

2008-11-15 @ 13:22:55
Postat av: H

va ere me att jag inte nämndes som bästavän of 07? hahaha

2008-11-15 @ 13:24:41
Postat av: malin

HAHAHAHA juste ja kunde verkligen inte ligga så!!

2008-11-16 @ 01:09:07
URL: http://maalinens.blogg.se/
Postat av: Kim

AHAHAHAHAHA

"ja han sprrrang söm en skållad bëvuurrr" hahaha

Minnen det var därifårn, jag ska gå omkring på stränderna åt dig och hälsa mini krabborna och salladskatterna ;D

haha

2008-11-16 @ 16:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0