Hej allihopa!

Ja igår var det löning, jag fick 6064 kr av min lön som egentligen låg på 21019 kr men jag fick ju då som sagt 6064 kr och kronofogden fick resten... Är väl lika bra att dom får pengarna så jag bli av med skulden någon gång. Jag har i alla fall shoppat nya skor och lite kläder, köpte ett par vinterstövlar, gick på 1500 kr... Var väl värt det, är ju i läder så dom ska väl hålla ett tag.
Sen köpte jag massor med tshirts och en långtröja, en väst, strumpor, halsband, parfym och lotion, provade en ny parfym den här gången (brukar ju vanligtvis alltid köra på Dolce & Gabbana - Light Blue eller Jean Paul Gaultier) men idag fick det bli Kate Moss - Kate, och så köpte jag ett par strumpbyxor.
Så ikväll blir det kjol och så till jobbet hehe, för ovanlighetens skull, brukar ju aldrig gå i det normalt sett.

Nu ska jag stoppa in ungefär 85% av mina kläder i garderoben då jag har tvättat allt!! Aboslut allt har jag tvättat!

Heipa!

Kommentarer
Postat av: H

så jävla bra att du försöker få bort skulderna iaf =)

2008-11-26 @ 21:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0