hahahaha

Jag kom att tänka på Kim den jäveln bara för jag har ett kort på henne och mig ovanför min säng från min 18-årsdag, då kom jag och tänka på hur hysterisk den var så jag kom på att Kim hade skrivit lite om den i sin PA-blogg för snart 2 år sen. Så jag kopierade lite av den texten och tänkte klistra in här ^^

Så here it comes!

Igår, åkte jag och farfar hem, sedan drog jag till Angelica, som faktiskt fyllde 18 igår, den jäveln. GRATTIS!. Ja, vi firade såklart med Krogdebut, åkte in till stan, gick på Kickis bar och café. Skulle inte vara så bra tydligen, men jag hade ASKUL! Lakrits shotarna gav sina biverkningar, och efter några smirnoff, cider och bärs var det full rulle. Träffade en asrolig irländare som vi hängde lite med (Som hjälpte mig när jag blev utkastad, mer om det snart). Vi dansade, träffade en gammal klasskamrat från grimsta, mycket förvånande, men kul :).

Ja, och så var det de här med "utslängd". Någon hällde sin drink på ankis nya linne och sa "fitta" utan anledning, o anki smäller till henne. jag står i kö till toan, och anki kommer till mig efter den lilla tragedin, när jag går in på toan kommer en vakt in och tar ut mig och säger "Du ska ha frisk luft, vi går in sedan". ja ba visst, okej? Sen fick jag inte komma in igen, för att de trodde att jag hade slagit till den där drinkbruttan fast det var anki, men sen blev hon också utslängd. Hahahah.

Ja men när jag stod där ute var jag helt förstörd, ingen jacka o ingen o prata med. Då kom irländaren och tröstade mig. Han hette förresten Pete. Thank's for the help, mate ;) haha

En askul kväll, fast vi blev utslängda, vi åkte o fyllekäka på donken (tillägg från anki här nu, på donken hamnade vi i en jävla diskussion med nåra jävlar som trängde sig och lilla jag fick ta en smäll i skallen) sen tog vi taxi för 500 spänn, de lurade oss kom vi på idag. Men fulla taxiåkare är väl lätta offer?

 

Ja det var min födelsedag, rolig men kaotisk haha!

 

Snart 2 år sen så såg vi ut såhär Kim, och båda ser ut att ha underbett haha =)

 

Ne nu ska väl jag börja göra mig klar inför arbetsdagen, undra vilka som jobbar idag? Blir till att se, jag vet vem som kommer in vid 19,00 iaf ;) YES!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0