en arabisk matta, tack!

hej däääär!
nu är det dags för HENEK att ännu en gång - gästblogga.
kvällen har erbjudit allt ifrån minttu black till arabisk matta.
Ni som undrar vad arabisk matta är, kan ju ta reda på det själva genom att blanda minttu black med seamans shot!
-MED ANDRA ORD, INTE NATURELL!
som häromdagen, min fis var inte naturell? den enda jag har att bleeejjmaaHhH är nattap. Hon e ju baaa fööör jävla göörläcker AsSåÅh!


Jag har nu märkt att anki ligger lite efter flötet och hon behöver nu ännu en redig shot, inte en arabisk matta dock.
det blir dessvärre en hederlig MINTTUUUUUUUuU NEGRO med andra ord.


skepp O HOOOYYY matahfackaahhzzz!!
(blondinbella, jag är kär i dig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0