bloggdesign och HTML

Kommer ni ihåg för några år sedan, dom gamla playahead dagarna man alltid satt inne och fixade med sin profil eller presentation eller vad det hette. Nu vill ju jag fixa till utseendet på min blogg, men jag kommer ihåg att PA hade nån hjälpgrej till profilen, blogg.se det tycker jag att ni också ska fixa.
Jag vet också att jag kunde fixa med min PA-profil utan hjälpgrejen men nu kan jag verkligen inget om HTML längre, kanske ska gå en webdesign kurs? Dum jag är! Jag har ju redan gått en sån i gymnasiet... för 4 år sen haha, okej då har jag faktiskt skäl nog till att inte komma ihåg det.

Idag och igår har jag faktiskt vart jävligt duktig, har städat mitt rum och rensat bort en jävla massa kläder (typ gamla kompisars kläder som dom lämnat här för 100 år sedan och aldrig kommer ta tillbaka liksom) samt massa gamla egna kläder man aldrig använder längre. Och håller nu på att tvätta alla(!!!!) mina kläder! Jösses jag som aldrig har något att ta på mig, hur kan jag inte ha det när jag har 10000000 miljoner plagg?

Och nu när jag har rensat bort lite kläder så ska det inhandlas nya imorgon =) Måste verkligen ha lite tjocktröjor och sånna där tjockare strumpbyxor och så nu till vintern. Ska försöka hitta någon fin kjol också.

Nu ska jag plocka undan lite i min soffa och sen ut på en cigg i denna snöstorm!

Puss & kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0