valborg steg 2

ja men det som gjordes på valborg var inget spec. åkte hem till henke och satt där ett tag med dani, henke, nattap, ceci och sandra.. henke fick låna hans pappas nya audi som vi skjutsade dani, nattap och sandra till en fest i smedby i. sedan så åkte resten av oss, henke, ceci och jag (vi som inte har något liv) runt lite i väsby och märsta, arlanda och odensala. när vi precis kommit till väsby typ så ringde henkes kompis madde och fråga om vi kunde skjutsa henne från KC i märsta hem för 100 spänn, och det kunde vi. så vi åkte dit och typ 600m innan vi skulle svänga av i märsta tyckte henke att jag skulle toppa audin men jag sa att NEJ det gör vi på hemvägen, nästan så sa jag :P

iaf så hämtade vi henne och åkte sedan hemåt, då det var tidigt på natten och ändå ganska många bilar ute och valborg då det är risk för snuten och civare så va ja tvungen att ta det lugnt när det fanns andra bilar runtomkring.

japp jag gjorde så gott jag kunde och det vi kom upp i (förmodligen inte topphastighet) var 205km/h vilket jag känner är ändå helt okej.

blablabla hoppar lite i sagan om valborg, åkte iaf hem från henke på stegrobins sparkcykel och det tog mig ca 10 min, fett snabbt! när det tar typ 30 att gå.

179641-24

Audi A4 2.0 Diesel
205km/h märsta - väsby

Haha va ere me o leka cool? Aja jag e bäst, röka sova hejdååå

Kommentarer
Postat av: henke

haha jag minns katalogen på N väldigt väl :D

2008-05-02 @ 10:00:07
Postat av: anki

haha yeeeeah

2008-05-04 @ 01:47:10
URL: http://ankiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0