Va ere för röj?!

Nu har ett beslut tagits, Henke är nu delägare i bloggen ;) iaf ibland . .

Gårdagen bjöd på ett par ännu torra lektioner i skolan, prov i sam å skit. Men kvällen däremot visade sig till att bli helt röjj!! Det började med att vi försökte bygga en asiatmoppe, men det sket sig så vi valde att hyra en POLO ist :D

Polon var allmänt röjj men jäfffligt seg då och då. ah ah

image31

Vi pressade polon lite här och där i norrort, men efter detta valde vi att ta en tripp till ängsjö. En cp truck stod för ingången så vi rejsade därifrån. MEN så fick vi syn på en ranglig liten skogsväg, så vi tänkte vi kör ba!! Vägen va allmänt skum och jävligt lång tycker jag, sen hamnar vi i en korsning mitt i skogen??!

image32

Vi valde att följa stigen mot våran hemort. Gissa vart vi hamna?
Jo, vi hamnade hos HANS OCH GRETA? nej men nåt skumt jävla hus som hade de stördaste grejjerna, ett skjul som stod öppet och som hade ett horn på väggen? typ älg horn eller nåt sånt rangligt. Känslan vid huset var rätt wierd så vi valde att ta en cigg och bege oss av tillbaka mot skylten som hade lett oss in till hans å gretas crib.

Jag höll på att glömma att vi innan detta gjort en trip till klockbacka, ANKI OCH DANI BEGAV SIG IN I HUSET!!
Jag såg till att polon mådde bra och hade lyktorna tända *haha*

image33


Nej nu pallar jag icke mer, och varför är endast jag vaken nu? :S

TA ER MEDICIN NU, SÅ HÅRSCH VI IGEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0