tvingad av henke att blogga :P

Det här inlägget kommer inte att bli särskillt ihophängande.

Idag hade jag på mig mina svarta lacoste skor fast jag hade mina vita k-swiss skor också tidigare och alldeles nyss när jag var ute och rökte faktiskt.
Va me Vesslan ett tag, han har köpt ny bil (mitsubishi evo) som jag fick åka med i, fan vad den gick, iaf han skjutsade mig hemifrån honom till donken i väsby där jag mötte Henke, Ceci och Cludde. Hoppade därifån ut ur hans bil och in i Henkes. Därifrån åkte vi och letade efter streetracet som inte fanns, köpte hamburgare på donken där det stod en ful bmw framför oss i kön som hette KEJ! Henke fick även motorstopp idag men då var inte jag med. Han köpte även GTA san andreas för hela 199 kr, bra henke!! Plus att hans lilltå möglade när han såg den vilsna karln vid okq8.

PLUS ATT NÄR HENKE O JAG VA PÅ KRYSSNING RÖJJDE HENKET MED EN STEGE. DÅ BLEV STEGROBIN LEDSEN INNERST INNE

Nu är mina katter ute och trackar en igelkott, lucas blev jätterädd och sprang runt och jamade (ovanligt) och kirre sitter och petar med tassen lite försiktigt då den attackerade honom tidigare.

Nej nu vart det alldeles för mkt röjj så jag ska rosta mig en stövel och äta. HERRÅÅÅ


och tack henke för all denna inspiration, utan dig hade jag inte klarat av att skriva detta underbara, mycket intressanta och läsvärda inlägget haha :P


Kommentarer
Postat av: henek

hahaa yeeeeeeees =D
mkt ruli, ruli...

2008-05-04 @ 12:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0