sommarfeelings

I've got hoeeees! What the fuck!! (8)

idag vaknade jag halv 8 och var sjuukt trött, men duktig som jag är så har jag tvättat massa kläder idag hihi :D
och laddat upp lite bilder och en videofilm på facebook för att jag har så tråkigt!! och det är ju så himla fint väder ute, synd att ala har nationella prov idag då :(


tralala pippa den fösta flicka som ger mig sin smutsiga fitta. haha lyssnar på blabla med snook o afasi o alla dom där.. så sköön, längesen man lyssna på den sist.

sen känner jag även såhär att tnt kan höra av sig nu och säga att ANGELICA!!! DU FÅR JOBBET GENAST.
för då kan jag jobba lite och köpa en pimpad bil, typ golf2a elelr en H civic :D ELLER nissan skyline <3 det är kärlek!! tänk att ha en snorgrön o lite vit skyline!! OOOOOOOOOOJ nästan så jag trillar av stolen, om jag hade suttit på en stol dvs.. sätter mig på en sen så kan jag trilla av den.

Nej nu ska jag googla lite och kolla på blocket efter häftiga bilar som jag intt har råd med :(
plus att det blir till att lyssna på lalala girl ännu 76 gånger :P



image25

igår satt vi på henkes baksida, jag drack öl kl 2-3 på dagen.. alkis?


trevlig tisdag allihopa!

Kommentarer
Postat av: henek

alldeles för mkt röjj C:

2008-05-06 @ 20:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0