kzzzAHHHHoh yeah! anki in tha house man!

yo allihopa! sitter och dansar lite på min datorstol för mig själv wooouooo!!
idag försökte vi mecka med volvon men de gikck inge bra, har lossat generatorn nu iaf, kunde inte gått utan hjälp så tack vad du nu heter från upplands bro :P

ne nu ska ja rocka vidare till afasi & filthy - jobb och så ska ja skicka ett sms till kris, fuck yeah!

langar lite bilder på dagens aktiviteter också :P



rökpaus

mat på statoil (calzone, sallad och en cola)

fiske med magda, henke, ceci o dani vid kairo

strandsatte henke på en brygga "mitt ute i sjön"

och jag lekte... öhm? nånting :P

Kommentarer
Postat av: henke

aa d e mycket nu C:

2008-05-22 @ 09:30:57
Postat av: Malineeen

Va fin du va i håret :D
Haha o va ere me o fiska? hahaha :D

2008-05-22 @ 20:46:18
URL: http://maalinens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0