HAHA NEEEEEEEEEEEJ!!

ja igår va ju henke en fattig torrboll som inte gick till fabben för han hade inga cash!!
istället gjorde han något mycket bättre än att supa sig dyngrak som jag lyckades göra igår.. jo han skrev några inlägg i min blogg, mkt roligt att läsa =) tack henkett!!

va hemma hos krille igår med wille o jossan, hade lite trevligt även fast wille satt o spela poker hela tiden haha, cp.
nej fan va hungrig ja kände att jag va nyss.

iaf bråkade lite med kris igår om en tiny tiny sak, men på fyllan blir det lika allvarligt som krig typ..

och han vill intt prata idag så ja får väl gå runt o leka tyff eller nåt tills jag hör från honom nästa gång vilket kanske aldrig blir av? ne intt vet jag, troligen imorrn eller nått för jag kom ju på den brilijanta idén att vi inte skulle snacka nått idag så vi kunde lugna ner oss. fast jag som alltid ändrar mig gjorde såklart det för ett tag sen och bad honom prata med mig men den gubben gick INTE!

så nu e det anki som deppar lite granna men ska nog ta o rycka upp mig om 1 min

och vad är detta sommarväder ute? förstår inte :P

Dagens meny:
litt streetrace
äta mat
dö typ

OCH ALLA SJÄLAR DÄR UTE, PÅMINN MIG OM AT JAG SKA RÅKA GLÖMMA MIN CYPRIOTISKA MOBIL HEMMA :p




herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0