Gästbloggare, HENKE. =)

Anki bad mig blogga, så idag blir det ännu en gång en gästbloggare här - vid namn astamarie.


Idag är det exakt 26 dagar kvar tills jag blir fri som en ostbåge, nej men som en bööördie. STUDENTEN ALLTSÅ!

image28

Ska bli så fett jävla najs att slippa den där runkahålan till skola, men ändå inte. För vadfan ska jag göra? Inget liv, inget jobb, ingen rullstol å ingen säker framtid liksom?
Har sökt jobb som jag vene vad, gått på två intervjuer men tydligen är jag ingen "attraktiv kandidat". BUHU, men vad ska man göra . . .


Så keff som jag är så sket jag i att följa med resten utav folket ut på krogen, det är ju mösspåtagning idag. Men eftersom att jag är extra torr så ranglade jag hem på mina broccoliben!
Just nu står resten utav Vilunda Gymnasium å rejvar riffen utav sig, och jag sitter här och hyr in mig på Ankis blogg? WOHOO!
Det ända positiva jag ser är att jag kanske slipper ännu en dryg baksmälla imårn - men det blir väl till att dö ändå ._.


 

Haha nu känner jag att jag är extra negativ, men det är likabra. Skulle inte förvåna mig om det blir strömavbrott bara för ATT!


Om det nu är någon som har lust att sälja sitt liv till mig ere bara att höra av sig.. men jag har ju inget jobb så jag får väl betala med natura. haha neay alldeles för mkt röjj!

Känner att jag börjar spåra lite nu, så ta eran medicin så hörs vi snart ännu en gång.

OVER AND OUT.
image29


Kommentarer
Postat av: Johanna

Henke du måste verkligen ta din medicin!

2008-05-10 @ 16:54:28
Postat av: anki

haha henke du ser lite ut som bingo rimér på den där bilden haha.. eller hur fan han stavas

2008-05-10 @ 17:32:41
URL: http://ankiis.blogg.se
Postat av: anki

vem e johanna??

2008-05-11 @ 13:25:13
URL: http://ankiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0