Gästbloggare, HENKE!

Denna torsdag kände vi för att införa en ny tradition här på ankis blogg, det kommer nu mera vara en gästbloggare här varje torsdag!



Denna dag började inte alls för intressant, en skål icas egna "start" och ett glas bravo äppeljuice. Därefter tog jag den sönderrostade bussen (545) till skolan. NOG OM DETTA.


Vädret idag får fo helvede fem utav fem solar, av mig. Köpte mig en kavaj idag oxå, STUDENTEN GENAST!
Du är inte bjuden till min mottagning btw. :)


Klockan är nu 22.40 och cecis surround system dunkar leona lewis alldeles för högt i mitt öra. Nu sprang resten utav crewet dessutom till toaletten därför att dani behöver lite assistans med sin NIIPPPPPPLLEEEE! Kan du lista ut vad hon gör? Ja, hon målar om handfatet. Grattis! Du vann nu ett russinpaket utav the famous STEGROBIN. Varför blåser the voice (eller nrj, minns int.) Anki på hundra kronor förresten? ge dem genast.


Nej nu känner jag att detta torra inlägg ska få smula vidare hos någon annan.. (va?)


TA ERAN MEDICIN NU SÅ HÖRS VI EVENTUELLT AGAIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0