dragostea din tei...

... är den nya billåten som man då haren specielldans till known as "nattap dansen".
då är det såhär att man tar upp händerna lite halvt i luften och sedan rör dom upp och ner lite hysteriskt.

Gårdagen bjöd på lite race i våran alldeles egan hyrda g o l f, uppsala besökte vi och även järfälla... vi åkte runt på en gångstig i en skog och försökte hitta hans och gretas hus som henke bloggade om för några dagar sen men förgäves så vi BACKADE OFF och åkte till mcD i rissne och åt lite mat ist, mycket gott tack DONKEN!!! nattap körde också lite i rosers, hon vartydligen tyng i svängarna (hon sa det men det är inte sant).. och natta du e ju tyng på krogen också!! SHIIEET.... sen raca vi på en grusplan och nattap vartvungen att stiga ur bilen för att hon mådde illa, jag röjde sönder danis anal lite för vi kom på idén att jag skulle dampa medans hon satt "lös" i baksätet (alltså utan bälte) och hon som är så liten och söt guppade fram och tillbaka in i ceci och i dörren, det var mycken kul.. juste försökte köra på pnatta också men hon hann undan den jäveln. aja sen va vi typ hos keijo i 5 min o tog en cigg sen vare hemgång och sovtajm.

idag fick vi en bil av vesslan som tyvärr inte har 100% fungerande bromsar, den kör vi i iaf :P krockade in i en kundvagn, en stolpe och en grushög haha.

jag har även haft såpass tråkigt att jag tog mig friheten att göra ett kollage som jag harramat in och satt upp på väggen vid min säng =) inte helt klar man måste få över bilder från min laptop till den här datorn så jag kan skriva ut för jag kan inte installera skrivaren på laptopen för den har vista, vilket suger anusfittnegerkuk!

aja alla turkar, negrer, svennar, vitingar, araber och asiater och pnatta.. god natt!

Kommentarer
Postat av: henke

haha pnatta!!!

2008-05-19 @ 12:16:28
Postat av: anki

HAHAHA

2008-05-19 @ 13:53:33
URL: http://ankiis.blogg.se
Postat av: dani

neeeeeeeeeeeeeej shit min riff i ankis hyrbil.. ohhh

2008-05-30 @ 03:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0