denna dag...

... har jag paddlat kanot med magda, ceci och dani. det var mycket arbete då vi paddlade över till andra sidan kairo... okej inte andra sidan men iaf till ön som e där 10000000 mil bort! dani o magda paddlade dit och jag o ceci paddlade tillbaka, fan va ont i armarna ja fick asså. henke o cludde va också där men dom satt på bryggan o lekte och sen på stranden och drack kaffe :P sen har jag ju kommit i underfund med att ja är kass på att backa med släpkärra haha, eller okej inte kass men kanske lite mindre duktig för man ska väl ändå kunna parkera den normalt, iofs sa cecis pappa att det va skitsvårt att backa den där det va så trångt så det får väl vara min lilla tröst :P

iaf så kom henke förbi ceci sen och så tog vi en cigg med honom, sen drog jag ceci o dani till sigma "sportfält" som det tydligen heter (den där stora ängen i sigma) och hälsade lite på lamorna och kamelerna som är fula som fan :P va ju cirkus där idag så dom hade massa sånna djur där som vi också trackade igår natt :P
efter det drog jag hem o käkade och då va kl typ 22,00, satt hemma en stund och pratade med kris på msn o skrev ett mejl till honom och sen när han hade gått och lagt sig så ruttnade jag lite och sen drog jag tillbaka till ceci och satt där o ruttnade :P

sen tog alla varsin dator o börja tracka folk på funplanets chatt haha fast de va en kille där som såg att alla namn kom från samma ipadress så dom kom på oss hehe. skulle åka hem också men det gick ingen buss så då tänkte jag låna cecis cykel att åka hem på... men det e klart dani hade paxat den :( så det var bara för mig som aldrig åkt inlines förut att dra på mig cecis inlines och glida hem på.. vilket gick halvt som halvt, i början höll jag på att ramla både framåt och bakåt så fort jag tog fart men till slut fick jag upp skillsen och det gick ganska galant, förutom att jag åkte helt snett ( fötterna var alltså böjda inåt som när vissa går med högklackade skor om ni förstår?) och när jag skulle bromsa så snubblade jag sönder och fick köra min egna show (vilket var att göra massa piruetter och snurra fett mkt för att stanna/sakta ner) och sen åkte jag på kass asfalt så hela hjärnan och kroppen vibrerade som satan, jävla crazy min jag hade i fejan då... klart att det ska åka förbi civare då o garva åt mig haha, grymt pinsamt!! klarade mig iaf 9/10 av streckan innan ja fick byta till skor och gå sista biten :)


såg det här i josses blogg??? VA!? vad har jag med saken att göra ens?

"Postat av: haha

ORKA KOMENTERA ANGELICA ÖSTERBERG!

2008-maj-29 @ 00:27"

ne nu blir det en godnatt cigg och sedan hopp i säng. just det måste hämta lucas först, han är alltid ute på nätterna och röjer.. en jävla galen ettåring det där asså! han får tagga ner så han inte blir utbränd innan han blir 2 :P kattskrälle =) kirre sover på sängen för han hittade mig redan när jag varnere vid busshållplatsen påväg hem från ceci :P aja sa ju att ja skulle sova så god natt!

Kommentarer
Postat av: henkkkkk

haha jag hade velat se dina inlines-skills! =(

2008-05-30 @ 10:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0