boring shit asså

1. Hur gammal är du om fem år?
24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Malin

3. Hur lång är du?
166      

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Wedding crashers (såg inte hela men iaf)

5. Vem ringde du senast?
Malin

6. Vem ringde dig senast?
Malin

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Jag pallar inte skriva hela, det va på engelska iaf

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på till vem man ska ringa/smsa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
hmm skilda då antagligen eftersom mami e död

10. När såg du senast din mamma?
26 mars 2001

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
16,00 tror ja

13. Vilken är din favoritjulsång? 
Smötsiga hundar - Smötsig jul

14. Vilken är din favoritplats?
Sängen

15. Vilken plats föredrar du minst?
hmm jag vet inte

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
förhoppningsvis inte i sverige, men kanske med kris ;) förhoppningsvis

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
min egen spegelbild HAHA


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
HAHAHA malins nya leverfläck på ryggen som jag tatuerade in

19. Hur stor är din säng?
120cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
båda 2

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 typ

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Vilka städer har du bott i?
väsby x2


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
socks!

26. Är du social?
ja det tror jag mig vara, antagligen mest på fyllan haha

27. Vilken är din favoritglass?
magnum classic

28. Vilken är din favoritefterrätt?
e jordgubbstårta en efterrätt?

29. Tycker du om kinamat?
OH YEEES!

30. Tycker du om kaffe?
ehh backa!!

31. Vad dricker du till frukost?
oboy :D jag är 5 år på mornarna för ajg är tjurskallig som en hora då

32. Sover du på någon särskild sida?
på rygg eller på högersidan av kroppen

33. Kan du spela poker?
texas hold'em kan jag men inte vanlig tråkig poker

34. Tycker du om att mysa/kela?
ja men inte med vem som helst

35. Är du en beroendemänniska?
hur menas det då? Jag är beroende av cigg iaf

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
neppp

37. Vill du ha barn?
beror på om det blir skitungar, kan ju prova o skaffa e det en jobbig jävel ska den ut genom fönstret

38. Kan du några andra språk än svenska?
English och francais

39. Har du någonsin åkt ambulans?
yes

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet, finns ju hajar!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
om bara gud visste vad jag gör av alla pengar, jag vet inte tror cigg

42. Äger du dyrbara smycken?
nej haha dom har jag pantat

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv:
the simpsons

44. Kan du rulla med tungan?
japp

45. Vem är den roligaste människan du känner?
henke :D

46. Sover du med gosedjur?
nej men dom e strax ovanför mitt huvud i fönstret

47. Vad har du för ringsignal?
Madonna ft. Justin - 4 minutes

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
vettefan... fråga min farsa

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
ett gammalt daim godispapper

50. Flirtar du mycket?
nope

51. Kan du byta olja på bilen?
byta olja? Fyller man inte bara på skiten för det kan jag iaf göra

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nope

53. Vilken var den senaste boken du läste?
iiiiingen aning

54. Läser du dagstidningen?
om det ligger nån på bordet och det inte finns nått att göra

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nepp

56. Dansar du i bilen?
ja rockar sönder i bilen

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
the voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
LOVE

59. När var du i kyrkan senast?
farmors begravning kanske?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
han som såg ut som en jude, glömt bort vad han heter.. nått på F tror ja.. annars var det Frauke som vi hade i gympa

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
vad jag vet så va det 4 dagar

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
ingen har gjort nått extra speciellt för mig nånsin L så jag svarar kirre o lucas för att dom e så söta och nöstan aldrig attackerar mig när jag sover HAHA


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

haha det där var ju inte lite frågor :D

2008-05-15 @ 04:35:23
Postat av: henke

haha yeeeeeeeees :D

2008-05-15 @ 15:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0