A 2 the Ö

Det är jag det, oh oh AH!
Kom nyss hem från Malin / Andreas, va på grönan idag i en helt trekvart!! Oj fyfan vad tråkigt det var, hur fan kunde ja tycka grönan va kul förut?
Kom ju nyss på att jag inte gick dit förra året för att ja tyckte det va så torrt där, varför kom jag inte på det innan Malin slösade bort hela 700kr på åkband, inträde och dessutom vårt färdmedel dit... en hyrbil!
Jösses Amalia!

Jag har nu kommit hem och jag läste mina 2 jättegulliga mail som Kris skickade igår men som jag såg att jag hade fått idag =). Och nu är jag trött som fan men ändå taggad på något att göra, men vad?

Nej jag känner att jag ska leta reda på en mekaniker eller iaf nån som kan... byta fläktrem och generatorrem, samt sätta fast generatorn igen när allt e klart. Detta gäller en Volvo 740, javisst! Eftersom mina skills tydligen inte räcker till för det, ska ju tydligen bara ta 2 minuter om man vet hur man gör (vilket jag inte vet).

Nu är det cigarett / cancertime känner jag, ha en trevlig kväll allihopa!! Tack hej!

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

hej! rösta på min blogg -queeniequeenie här: www.theguide.nu/votetisdag.htm, (jag vet om du har röstat eller inte) och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv en kommentar till mig när du röstat bara..

2008-05-27 @ 20:11:57
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Camilla

Ha en bra fortsatt kväll. =)

2008-05-27 @ 20:17:57
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0