YEES

Idag har jag ingen hemlängtan längre! Sitter med Ida och Martina på en bar och skriver :)

Jag är hungrig fastän jag nyss åt en fralla!

Jag lägger in bilder på bilddagboken, ikna heter ja där =)
När det går dvs.

Idag vaknade jag vid 11 typ, hade världens mensvärk igår. Kefft som fan va de!!
Så va vi o kolla på våra arbetsgivares hus, bara källaren var 250kvm och hela huset måste vart typ 600kvm. SKITFINT va de!  Såg typ ut att passa Ben Affleck eller nån annan superkändis!!
Sen åkte vi tillbaka till lägenheten och därifrån gick vi ner till stan och kollade efter restauranger men det blev donken haha. SDen gick vi till stranden och kolla lite, sen gick vi till ett supermarket där jag köpte ett par solbrillor och ett par tofflor för jag fick skavsår av mina loafers :O

Alla här e skitsnälla och idag kommer den sista tjejen kommer snart. nu lägger ja inte lite pics! BYEE

Kommentarer
Postat av: Henke

HELT OKEJ låter det..
men va ere för glajjer liksom? inte bernaisebruna hoppas jag - då kastar jag GRUS.

DÖDA KAMERAN GENAST! och ta reda på hotel som e najs å ligger i närheten, när du minst anar det så sitter jag där med en öl och kastar ..
grus ;)

2008-03-25 @ 18:01:25
Postat av: Daniel

Det går nog bra där. Banga inte ur nu bara.
Bra å träffa lite annat folk oxå som jobbar... :P Ja det var en pik till er andra.

2008-03-25 @ 18:42:30
Postat av: Malin

yaaay va bra att du trivs nu:D:D
Var orolig att du skulle åka hem direkt ju :P

2008-03-26 @ 00:00:43
URL: http://maalinens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0