YEEES

Maestro fick ett nytt hem iförrgår btw, hos min brorsa =)
Bebisorm!

Jag som trodde ja skulle gå ner i vikt!!
Men det positiva är.. Att jag har fått tillbaka aptiten! Jag blev för första gången på läääänge, hungrig!!!
Visst, tanken på att äta mat äcklar mig något så fruktansvärt mkt. Men nu känner jag att det börjar bli lite bättre, nu är jag jättehungrig också! Jösses amalia vad händer? Är det bara nu inatt jag e det eller kommer det fortsätta imorrn också? Hoppas hoppas hoppas!

Nä nu ska ja kika om pappa kanske har glömt bilnycklarna framme så ja kan smygåka till statoil och köpa cigaretter!
Måste ju fråga om ja får låna bilen annars men jag kan ju inte direkt gå å väcka honom nu mitt i natten för att fråga om jag får låna bilen till cigaretter av alla saker också (han gillar inte att jag röker), trots det så sponsrade han faktiskt mig med hela 5 kronor till cigg idag, jag är stolt över dig pappa!

4 dagar kvar till flytten nu!! Tjohooo.

Over and out, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0