vad ska man säga om det här egentligen?

full, full och återigen FULL! som ett svin!!

Va på People i Uppsala idag med Danne, Markus, Sara (?) och Matilda, först satt vi hemma hos Danne och Markus och drack lite, dom bjöd på öl ochnån apelsinsprit (USCH) men den funkade att dricka med juice, då drack jag det glädjeligen/gladligen (e ju full nu så nu vet jag inte vad som e rätt eller fel).
Satt väl där till jaa,  23:55 kanske, sen drog vi förbi BK påvägen till People och åt king wings och pommes och drack cola. Sen kom vi då till People, inga problem att komma in (dom brukar typ säga att man e för full eller att det inte är en själv på legget).
Va väl där inne i 1 timme och 30 min och sen kommer en brud fram till mig och typ stirrar på mig i några sek coh sen ba "Det e ju du!!! Du e ju med på TV" Jag be nee du måste ta fel jag har aldrig vart med på tv. "Joo du e ju med i den där filmen, vad fan heter den, Hundtricket"
Jag skrattar och säger, haha neeej du har sannerligen tagit fel på person. Men brudjäveln vägrar ge sig och till slut så kännr jag att jag måste vara otrevlig och putta bort henne för att kunna gå därifrån och då blir hennes kompis lack och börjar knuffa på mig, why??
Jag  puttar tillbaka och skla prompt lacka tillbaka och säga att hon var en jävla hora osv osv. haha alltid jag o bråka på krogen (på fyllan överhuvudtaget!!)
Iaf så kommer vakten och avbryter det hela med att hota oss att vi åker ut om vi fortsätter.
Jag gav mig...

Kvällen blev ändå lyckad tycker jag, pallade dock inte att sova borta inatt då jag inte kunde somna så jag steg upp ur sängen och tog mig till Uppsala C och sitter nu på tåget hem, STILL DRUNK! fett full med andra ord!! och fett hungrig as well!!

Ska hem och gosa med mina katter nu och försöka sova lite för idag kommer min syrra och hennes familj över på påsk/hejdå angelica middag. För på måndag åker jag, bara 2 dagar kvar! YES.

bloggar mer senare idag.


Over and out, ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHA Anki the movie staar :D

2008-03-22 @ 20:34:29
URL: http://maalinens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0