tråkig natt

finns ju inget o göra så då kan jag lika gärna kladda med en sån här dålig/onödig info grej :P

-jag är rökare sen nästan 8 år tillbaka, men cigaretter och röklukt är en av de äckligaste saker jag vet.

fakta: vi säger att snittvis har jag rökt ett paket varannan dag, vilket blir 365/2=182,5 paket per år (nu bortser jag från skottåren)
182,5 paket/år x 8 = 1460 paket, det är alltså ungefär så många paket jag har rökt, det blir 29 200 cigaretter, alltså på 8 år. räknar nu ut snittpriset på hur mkt jag har betalat för ciggen.
då jag började röka kostade ciggen typ 36kr nu kostar dom 48, tar medelpriset på de vilket blir 42 kr. det blir alltså 42x1460=61320kr
JAG HAR ALLTSÅ I SNITT LAGT UT 61lax på cigaretter ojojoj


-jag dricker också mkt alkohol, också en sak som ja inte borde göra med tanke på min dubbelmoral, tycker det e en flykt från verkligheten men i still drink...

-jag är spelnörd, allt från tv och datorspel till sällskapsspel eller aa sexlekar :P

-jag dampklippte av mig håret i grekland och sedan klippte jag av det helt.

-jag hatar folk som särskriver men jag kan nog erkänna att jag också gör det ibland, jag är stavoman så länge (så länge är ingen särskrivning, det skrivs faktiskt så) de inte gäller slangord o dyl.

-dubbelmoral igen. jag hatar verkligen danska och finska men skulle gärna vilja lära mig de 2 språken. vet inte varför. danska förstår jag iofs men kan inte prata det.

-jag älskar att köpa saker och gör det även om jag inte har pengar till det, då blir det bara problem för kronofogden att ja inte betalar hehe.

WHATEVVAH smokey sen sleepy.
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0