soligt

Idag vaknade jag runt 9 och gick ut och la mig i solen på en gång, sen vaknade alla andra, en tjej ska ju åka hem så hon tog in på hotell imorse.. varför?? :S

Sen åkte vi och köpte mobilkort så mitt nya nummer är +35797758148 ifall nån typ vill smsa eller ringa haha.

Efter det så drog jag, Sandra och Sabina ner hit till The Greenery som har blviit vårt hak, det är alltså en krog som har datorer också, här käkade vi sallad och drack cola och sen har vi gått och satt oss här. Väldans gott med kycklingsallad tycker jag. Jag köpte också en känning som var assnygg som ja ska ha på mig ikväll =)

Jag sa ju att korten kommer upp idag men ja kan inte fixa det, måste vänta tills min laddare till min dator kommer så jag kan sätta mig vid det trådlösa internetet dom har här och lägga upp via min egna, så det blir som sagt när min laddare kommer fram.

Jag och Sabina tänkte att vi skulle ut och jogga lite och sen efter det bada i havet, det är inte så varmt där ännu men om man e svettig så blir det nog skönt.

Nu har jag bara 7 min kvar av min tid så jag ska väl kolla min mail och så innan jag loggas ut.

Men ja bloggar mer i framtiden!
Byee!

Kommentarer
Postat av: Danie, das brotter :)

Varför ska en åka hem? Bangar hon eller?

2008-03-27 @ 19:08:14
Postat av: Anonym

Ja hon var feg som en mus eller natt.
Hon vr jobbig fo ho sa bara OKEJ hela tiden ahaha.
fint vader hemma?
har pappa skickat min laddare til datorn_

2008-03-27 @ 21:14:51
URL: http://ankiis.blogg.se
Postat av: Malin

Jaaaa har du trådlöst internet där va häärligt :D

2008-03-28 @ 20:48:48
URL: http://maalinens.blogg.se
Postat av: anki

henke: fig tree bay heyer de. men vi bor strax obvanfor. 5 min typ. nara iaf licxkom
kollar efter billiga hotell at er!!!

2008-03-28 @ 22:15:47
URL: http://ankiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0