påsken och pedofiler

Jo jag tänkte såhär. Att på påsken så måste det ju vara en väldans trevlig högtid för pedofilerna. För att när det kommer ett barn och knackar på dörren är dte ju bara att slita in ungjäveln och knulla skiten ur den. Nä vad hemskt, men iaf så är det ju faktiskt så det är så släpp inte ut ungarna utan att veta vilka dom går till!
Haha här kommer jag och ger mammatips, för jag är ju verkligen rätt person till det. NOT!

Nu sitter jag hemma hos Malin med Malin och vi ska snart åka och äta någonting trots att jag redan har ätit middag. Men men alltid bra med mat!

Jag vill gå på bio också men ja frågade Malin men ja tror inte ja fick något svar, så Malin om du läser det här, KAN VI GÅ PÅ BIO!? Moi betalar!

bara 4 dagar till cypern!

Och just det ni måste läsa maalinens.blogg.se också för det e min kompis!

Over and out, ciao!







179641-6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0