På väg till stan

Jag kände för att blogga lite typ. Sitter på bussen påväg till station. Ska ta tåget som går om 13 min och sen hoppar lina på i sollentuna sen ska vi först till haninge på någon hemmafest och om den inte är kul ska vi åka in till stan och gå på hirschenkeller med lina och ida. Tänkte jag skulle skicka några riktigt fina fyllesms sen :) kanske lägger in ett till blogginlägg... Vem vet? Aja ska lägga in en schysst bild på henke igår när han va karate :)
 
haha om ja åt godis nyss :D va lite hungrig =)
ciao

Kommentarer
Postat av: Kim

haha jag vet, men det är fortfarande min favorit. jag kollade på den första gången för typ mer än ett år sedan :P faaan vad längesen ;P

2008-03-10 @ 09:15:59
URL: http://Kimmie88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0