på väg dit sen direkt hem :O

ja så var man först påväg till sälen men kände att det fick vara nog med bilresa och pappa vägra stanna för att ja ville röka, då ville ja genast hem så han fick köra en omväg förbi gävle och droppa mig på gävle c så nu ska ja hem o trasha mitt hus haha :D once and for all. okej kanske inte once men for the last time på 8 mån iaf :D
anders zorn och putte wickman tågen står framför mig i väntan på mitt tåg som ja ska ta till arlanda och sen byta på nått vis till väsby, antingen upptåget eller så blir det buss tåg buss :P var ju tillräckligt osmart att inte ta upptåget ändå härifrån gävle till väsby men neeeej ja ska ta omvägar och dyrare resor :( kass e man och det erkänner jag hihi.
aja nu ska ja stänga ner datorn så ja inte slösar upp allt batteri hehe :D

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0