nostalgi

kolla igenom jättegamala utvärderingar och så från högstadeit och hittade lite grejer :P
hittade en fransk dikt jag skrev i skolan för 7 år sen :P alltså år 2001. den går såhär.

C'est facile,
c'est facile á dire.
Mais le bonheur,
ca ne pousse pas comme ca,
ca ne pousse pas en nous.
Comme des legumes.

haha men ja har ingen aning vad det betyder, därför har jag bestämt mig för att hälsa på i min gamla högstadieskola och fråga min gamla franskalärare va det betyder :P

sen nu såg jag att min NO lärare skrev det här om mig när jag gick i 7an. "Lätt för att bli ilsk!! Känslig?" nu undrar jag, vadå känslig? VA, fattar ingenting, bara för ja hade cpdamp o röjde på lektionerna och lacka på lärarna för att dom försökte lära oss helt onödiga saker.

haha hittade  också detta, från min franskalärare vill tillägga att ja pluggade franska åk 6-9. iaf skrev hon såhär i min sista utvärdering i 9an.
"Angelica, jag har fått in en läxa av dig på 4 år, du är nog den sämsta läxläsaren jag nånsin undervisat och visar ingen vilja att vilja lära dig någonting därav ditt slutbetyg" vilket var IG of course P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0