fasen fasen fasen!

sjuk sjuk och återigen sjuk! utvecklade nog lite anorexia igår också då ja helt plötsligt fick cpdamp om att ja va jättetjock och genast måste spy äpplet ja ätit, och idag fortsatte det, trots min hunger efter godis och MAT så har ja inte ätit nått, drack et glas vatten för en timme sen och sprang ner till ica och köpte kattmat och solade lite solarium, men men. e väl bara en period :P

Cypern countdown:

 2 hela veckor exakt flyttar jag till cypern wohoo!
ska väl försöka ta en jävla twinrixspruta innan ja åker, ska egentligen ta den 4v innan man reser iväg men det skiter ja iii!!


HUNGRIG!
ne nu ska ja klappa katterna och äta mina popcorn o salta pinnar och min godispåse o min cola. och sen försöka somna.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0