Den här natten känns förevigt lång på nått vis..

..och jag har inget bättre för mig än att väcka båda mina katter och ta lite kort på dom med min nya webcam (min sladd till digitalkameran är borta). Lagom bra nu när jag ska flytta. KUL! Får väl köpa en ny imorrn, okej det e nummer ett på min prioritera lista för morgondagen (alltså idag med andra ord. Så jag lägger in bilder på kissarna :P Lägger in lite andra bilder också, kan ju alltid vara kul att titta på bilder hehe.

Den här natten har vart ganska kass, jag var sjukt trött när jag kom hem från Malin, åkte förbi Statoil på vägen hem och köpte Coca cola, en kexchoklad och mina älsklingscigg som ni ser på en bild här nere, dom är min prins och jag är deras prinsessa :P I alla fall så åkte jag hem och var skittrött, la mig i sängen och hällde upp ett glas cola. Väldigt osmart av mig, e ju koffein i cola... I alla fall klunkade jag i mig den och släckte lampan för att sova, klockan var väl strax över halv ett då. 10 minuter senare så blir jag störtpigg och får för mig att städa mitt rum (typ 100år sen jag gjorde det, skulle vilja lägga upp en bild på svinstian men vågar inte). Men nej jag städar inte, lägger bara i mina skor jag ska ha med till Cypern i min resväska, och nu kan jag säga så att jag är packad och klar förutom att ja ska lägga i alla "vätskor" i resväskan med tanke på att man bara får ha ett visst antal ml med sig genom säkerhetskontrollen. Vilket påminner mig om att om exakt 3 dagar står jag på Arlanda incheckad och klar och väntar på att jag ska få gå ombord på planet, WOHOO!

Inatt har jag "tagit" följande:
8 cigaretter av märket Prince =)
4 glas Coca cola
1 st 100gr Kexchoklad
1 påse dillchips
2 påsar popcorn
2 rader av en 200gr mjölkchoklad

Jaja jag hetsäter på nätterna okej? Det är sjukligt och jag ska ta tag i det här när jag flyttar, inget mer hetsätande eller matvägrande.

Oj vilket långt inlägg det här blev, hoppas ni orkade läsa hela =)
Här har ni lite bilder som sagt, enjoy!

     
Lucas                           Kirre  


Jag och Malin på Korfu sommar -07


Jag i Rättvik sommar -07


It will kill me in the end hehe


Over and out, ciao!

Kommentarer
Postat av: Eva

Halloj. Vad kul att du är intresserad. Du kan väl lägga till mig på msn så kan vi bestämma allt där.
[email protected]
kram

2008-03-21 @ 07:34:09
URL: http://stiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0