Blogg on me!

Hello där på andra sidan skärmen. Idag är det början på datumet 4:e mars år 2008 här på planeten jorden och ja landet jag skriver i är Sverige, goda(?) gamla Sverige som jag snart lämnar med glädje! Ska börja med dagsnedräkning till min avresa till Cypern. Då åker jag då om 20 dagar den 24:e mars kl: 06:00 från Arlanda, mellanlandar i Aten, Grekland och fortsätter sedan min resa mot Larnaca, Cypern där min slutdestination väntar, Fig Tree Bay där jag kommer att bo och arbeta i 8 månader framöver. Ska bli väldigt spännande, som jag skrev igår i bloggen så hade jag packat klart, men icke sa nicke, jag bestämde mig helt enkelt för att packa upp allt igen. Varför? Jo för jag var inte alls nöjd med packningen kände jag. Köpte vakuumpåsar som pressar ihop kläderna ordentligt som jag ska lägga handdukar och sånt i. Jaja nu ska jag försöka sova lite eftersom jag ska upp kl 10 (väldigt tidigt för mig) och göra hårförlängning =)



fan ja har inge snacks, hungrig ju. måste fixa nått sött att äta asså.

Natti natti!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0