blogg me up biatch!

yeees så är min precis påbörjade dag slut inom några timmar, suck.

igår (inatt) hade ja tråkigt så ja åkte hem till keijo och gjorde exakt samma sak som ja gjorde hemma tidigare, dvs ingenting haha, fast det e bättre att göra ingenting med någon annan än att göra ingenting ensam, you see? iaf så va jerry också där och han låg o sov som vanligt haha.
jag var väl där till halv 4 eller nått sen åkte ja hem o kolla på film o somna sen.

vaknade vid 17:30 idag och startade min dag med att äta "frukost" som då blev spaghetti och köttfärssås. sen cyklade jag ner till ica och köpte cigg, måttligt trött var jag efter den 5 minuters långa cykelturen, bevisar ju hur bra motion jag har..? iaf så kom jag hem hann precis kolla på ett avsnitt 2900 happines på tv3s webbtv, sen skriver wille på msn o då går ja ut o röker med honom, sen kom jag hem o fortsatte med att titta på 3 avsnitt 2900 happiness igen :P nu ska ja äta "lunch" och sedan lägga mig och titta på kustbevakarna & SSRS på tv3s webbtv. drömma om att nisse ska ta mig till heaven eller nått sånt haha :P   

kaaaaaaaaaanske ta en cancerpinne om jag  orkar.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0