Ännu en lista

Jag vet att det har blivit lite mkt listor nu på sista tiden, idag framför allt. Men personligen tycker jag det är skitkul att läsa listor som andra svarat på så ni kan ju läsa mina listor eller skita i det helt enkelt. :P
På det här viset så lär ni ju känna mig lite som person också =)

10 favoriter:
Färg: Rosa och svart
Mat: Kinamat
Band: Jag gillar många band
Film: Bratislavafilmen
Bok: Pojken som kallades det
Sport: Köra bil
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: Vet inte

9 för tillfället:
Humör: Keff
Smak: Choklad
Kläder: Mjukisbyxor och en alldeles för stor collegetröja
Bakgrund: Svenne
Nagellack: Inget
Tid: 22:20
Omgivning: Malin och tvn 
Irritationsobjekt: Att sängen e så obekväm

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Kim
Screen name: Va?
Husdjur: Katt
Piercing: Kommer inte ihåg ålder
Förälskelse: Jimmy
Musik: Michael Jackson
Bil: Saab 9000 -89
Kyss: Dunno

7 senaste:
Cigarett
: Röker en nu
Mat: Crispy caesar sallad från donken
Dryck: Cola
Biltur: typ 15min sen
Kyss: Läpparna har gått i pension
Spelad låt: Lazee-Rock away
TV-program: Just nu Grey's anatomy

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nope
Brutit mot lagen: Japp!
Blivit arresterad: Ja lite halvt

Badat naken: Jaa
Varit med på TV: BB för 100 år sen
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Säckig klänning
Mat: Ärtsoppa
Musik: Opera
Dryck: Vin
Personlighetsdrag: Dom som tror att du e störst vackrast och bäst

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Kommer inte ihåg
Du kan höra just nu: Malin som pratar om sina håriga ben
Du inte kan leva utan: Mina kissar och vänner
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn eller kollar på tv eller röker en cigg eller 2

3 personer:
Du kan berätta allt för: Malin och Josse
Du tycker om: Mkt
Du inte gillar: Dumma människor

2 val:
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra i cypern?

2008-03-20 @ 23:36:42
Postat av: anki

anonym: jag ska jobba på en restaurang där =)

2008-03-21 @ 00:04:25
URL: http://ankiis.blogg.se
Postat av: anki

anonym: jag ska jobba på en restaurang där =)

2008-03-21 @ 00:05:18
URL: http://ankiis.blogg.se
Postat av: Kim

Din första kärlek var Jimmy ditt as :D wohaaaa :D

2008-03-22 @ 13:11:10
URL: http://Kimmie88.blogg.se
Postat av: anki

Kim: just det haha! ska ändra det nu :P

2008-03-22 @ 18:29:24
URL: http://ankiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0