09,15 skriver på papper först o sen på datorn :P

Igår var vi och festade på en pub inne i Protaras stad aka fig tree bay. Jag, sandra, catrine och sabina var först dit av oss 8 tjejer.
sabina och catrine var också först ut på dansgolvet och även dom enda som dansade för tillfället haha.
Iaf så började jag och sandra röja lite när dom frågade om det fanns nå svenskar där så vi börja typ skrika, "FUCK YEAH!! SWEDEN, PRIDE OF SCANDINAVIA!!!!!" haha

Sen gick vi och spelade biljard och då joinade 2 killar oss varav en av dom var engelsman, Gavin, Gavin Wood hette han. Haha låter lite som james bond Den andra killen var 50/50 grekitalienare och hette Vesy eller Veso dfghjmahmed eller nått sånt haha. Vi spelade typ 3-4 gånger och ändå förlorade vi alla trots allt fusk haha!

Och sen började vi dansa haha och jag hamnade på stolar o dansa för borden var för ostabila hohoho. Sen vart det lite efterfest hos killarna med en till tjej och en till kille. Och sen gick jag hem och deckade i min väääääldigt hårda säng!
END OF THE NIGHT!


Morron morron, hemsk morron.
Vaknade otaliga gånger inatt och drack cola för att släcka min törst, den fanns närmast till hands :P Fortfarande törstig... Vid halv 7 märkte jag att catrine inte heller kunde sova och hon var också bakis, så vi klev upp och började fixa lite i rummet o så. JAG HAR BÖRJAT STÄDA!!! iaf så drack jag även typ 1 liter vatten och kissade som en idiot efter de, rökte min sista cigg och blev ledsen för att alla sov så ja kunde inte be om en till. Så vi gick till supermarket som ligger 2 min gångavstånd från oss, MEN det var stängt =( Gick hem och plockade lite mer och käkae en macka men kände att jag verkligen behövde nått sött för att piggna till lite i skallen. Sen fastnade jag framför nån film som mikaela hade med sig som heter typ whirlygirl elle nått sånt shit, Iaf nån timme senare gick vi tillbaka till supermarket och kolla om det va öppet. OCH det va det!!! jag köpte en twixglass, röda lm och en tändare, gott me glass var det.

Iaf nör jag skrev allt det här så satt jag och solade med kattis, alltså den andra cathrine, men nu sitter jag på ett internetcafe. iaf när jag solade så vart det uppmot 30grader, men det var i snitt 25.

Skriver mer imorrn eller i övermorrn och lovar att lägga in bilder på BD då också, går ju så jävla segt att lägga upp dom på dom här datorerna, skitkasst internet, återigen IKNA på BD!!

Nu orkar ja inte skriva mer, har ändå skrivit lite =)

Vi hörs imorrn eller dagen efter de!
Puss o kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Henke

haha fan nu är jag riktigt avundsjuk på dig!
själv sitter man här å mögglar efter en arbetsintervju, måste ju fixa ett jobb så jag har råd att komma ner å spöka på dig i sommar =D

grushej

2008-03-26 @ 15:06:52
Postat av: Malin

YAyyy du verkar ju trivas bra juu :D :D

2008-03-26 @ 23:08:31
URL: http://maalinens.blogg.se
Postat av: anki

Henke: gick den bra tror du? HOPPAS DET FÖR JAG TÄNKER FAN INTE MÖGLA HÄR SJÄLV HELA SOMMAREN!!

Malin: Aa nu har ja bara hemlängtan på kvällarna, fast den e inte så farlig. Har ni det bra hemma?

2008-03-27 @ 13:05:56
URL: http://ankiis.blogg.se
Postat av: Henke

Filnamn:Jag tror faktist att den gick bra, men va roligt att jag tävlar med 4 andra om jobbet -.-
han ba: aa d e rätt hårt d här.. haha :P
aja hoppas hoppas, jag VÄGRAR iaf ännu ett donken jobb!

vart exakt i cypern är du? :)
hyundaien säger brum btw ;)

2008-03-28 @ 17:04:19
Postat av: Henke

Filnamn:Jag tror faktist att den gick bra, men va roligt att jag tävlar med 4 andra om jobbet -.-
han ba: aa d e rätt hårt d här.. haha :P
aja hoppas hoppas, jag VÄGRAR iaf ännu ett donken jobb!

vart exakt i cypern är du? :)
hyundaien säger brum btw ;)

2008-03-28 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0