wooopa

Jaaa, what to say what to say?

Hämtade min mobil som har vart på lagning i nån vecka idag, den funkar man är seg som aldrig förr, men vill inte lämna in den igen för jag pallar inte med deras lånemobiler, dom suger ju balle rent ut sagt!!

Så nu sitter jag här all alone hemma hos min bror som är i Turkiet, har suttit typ en timma och tittat på "Ormen" som hans majsorm heter, han har bara legat still och förmodligen undrat över varför jag satt och tittade på honom. Faktiskt så har jag ingen aning om varför ja gjorde det, antagligen för att jag inte har något annat att göra eftersom alla andra e så slitna idag så då får inte jag heller hitta på något...

Allt hänger på vännerna. Jajja, är väl lika bra att sitta inne idag eftersom jag har jobbat hela veckan och ska jobba nästa också, hmm vad är det för vecka nu? Vecka 26 fick jag fram på mobilen, då ska jag alltså jobba i 4 veckor till sen har jag en veckas semester och då ska jag upp till Rättvik och vara på Classic Car Week som är en v.31 tradition för mig, som jag åker till varje år.
Händer alltid massa spännande saker där, tex förra året träffade jag Simon där (mitt ex) och jag fick massor med nya vänner plus att man fick vara med om så otroligt roliga saker och så sköna människor. Jag skulle nästan kunna döda för att den här sommaren ska bli lika sjuk som den förra!!   -:<3 sommar 2007:-  

Först och främst jobbade jag väl men sen fick jag semester, då bar det av till Rättvik med Vicky i 5 dagar tror jag det var, kom väl hem 2augusti eller så, några dagar senare taggade jag och Malin till Korfu, Grekland i en vecka, såååå härligt va det och misstag gjordes där men det är bara bra annars skulle ja inte ha Kris.
Direkt när vi kommit hem från Grekland så hämtade Vicky och Markus (hennes ex) oss på Arlanda i hans tynga Saab 9-3 som jag brukade få låna o raca runt i =) Tack Markus, det var kul så länge det varade!

I alla fall så åkte vi hem till min lägenhet direkt efter Arlanda då, bytte om, söp till och drog direkt ner till Danmark med Vicky och Markus för att egentligen bara vara där i 2 dagar, som sedan blev 3 dagar... 4 och till slut 5, på den 5e eller 6e dagen åkte vi Suzuki Alto hem haha. Hade i alla fall jävligt roligt i Danmark (Markus jobbade på dagarna så jag och Vicky fick roa oss själva). Träffade ju Troels och Anders där :)

Efter Danmark drog jag till Hallstahammar/Västerås och tog mitt körkort =) och efter det var hela september också helt underbart!

Nu är Sex and the City filmen klar så jag ska väl kika på den och ta en cigg eller liknande.

Ha det så bra allihopa! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0