wooo

whats up gott folk?

själv har jag varit vaken heeela natten, igår blev jag typ "befodrad" från lagret till kontoret så nu jobbar jag, Angelica Österberg på kontoret på TNT... Känns ju lite kul, men svårt är det, enda ja kan göra är att gå igenom data entry och göra label entry, vilket betyder att ja skriver in lite uppgifter om paketen så dom inne på lagret kan sätta lablar på paketen så dom kommer iväg till den depå de ska till.

nu ska ja knarka lite coca cola och fortsätta sjunga på Gigi D'agostino ft. Sean Paul - Ripassa med turken =)

idag börjar jag kl 3, en timme tidigare än vanligt, blää, men pengarna bara rullar in haha.. nästan iaf =) snart har jag min resa till thailand, 2 månadslöner bara så är ja så gott som där redan haha
fast ja ska åka i vinter så det e ett bra tag kvar wooooo, hinner tjäna massor med pengar då hihii, fast skulderna ska ju betalas också :( det e de enda som suger med att ha pengar, fasikeeeen!

aja off 2 det jag gjorde (sjunga) hahahaha

hare brajjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0