what 2 do?

Här sitter jag Angelica Österberg, en fredags kväll utan något att göra, inte vilken fredag som helst... Utan fredagen den 13:e, bara väntar på att något otursamt ska hända.
Hoppas det inte är det att jag inte kommer ha något alls att göra ikväll, för jag orkar inte ha tråkigt!

Kommer ingenstans heller för mitt busskort gick ut idag och jag har inga pengar till att köpa en remsa, iofs skulle ja kunna ta smsbiljetter men det blir så jävla dyrt på räkningen sen.

Idag har jag inte gjort någonting speciellt, umgåtts med familjen hela dagen, Arjas son, hans flickvän och deras barn är här på besök, vi åt middag allihopa tillsammans vilket jag tyckte för första gången va ganska trevligt då det inte vart något bråk vid matbordet. Måste tillägga att det alltid är jag som börjar. Och så har jag spelat lite Age of Empires hehe, blev 1-1, jag vann en gång och PCn vann en gång, men det var bara för jag glömde bort att samla relics och det gjorde PCn därför vann dom. Men måste tillägga att jag hade störst trupper och flest "invånare" och förstörde mest byggnader.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, Barcode brothers - Flute sattes nyss på, men nu ska det sättas på en låt med MYCKET bas =) Vart Eazy E ft. 2pac - This is how we do.

Igår lyckades jag äntligen laga min "vackra" Volvo helt själv! Okej kanske fick lite hjälp av Henke, fast det va bara att han drog i generatorn medans jag spände. Jag var ju helt fel ute ett tag där, köpte en fläktrem på Mekonomen men jag skulle ha en generatorrem så det köpte jag på Autoexperten ist och den funkade perfa :D Så nu rullar "soccecontainern" förutom att den gnisslar sönder och batteriet är helt slut! Så det blev till att ladda upp det igår och det kommer säkert at behöva göras igen hehe.

Måste även berätta om mina vackra utslag jag har fått på armarna och benet som antagligen Turken (Vicky) smittade mig med för hon har massor under armarna, stackarn.. Vicky om du läser det här så gör det inget att du smittade mig med ben & arm klamydia haha!

Men nu gott folk blir det en cigg och några samtal för att se vad som händer ikväll!
Pusshej på er!

Kommentarer
Postat av: daniel

add me.. [email protected]

kisses

2008-06-16 @ 00:10:45
Postat av: anki

brazilian SCUMBAG!!!!!!!!

2008-06-16 @ 04:06:06
URL: http://ankiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0